Kdo by neznal značku Baťa a město Zlín s jedinečným architektonickým pojetím. Čeká vás dovolená plná zážitků, přírodních krás, lidových tradic i historických památek. Můžete se stát „mořeplavcem“ na Baťově kanálu, zažít slováckou jízdu králů a relaxovat v nejkrásnějších moravských lázních Luhačovice. Skvělé zázemí nabízí také roubenky a wellness hotely na Valašsku. Kraj je protkán hustou sítí cyklostezek a terénních tras. K návštěvě lákají hrady a zámky známé také z filmového plátna. Oscary oceněný Amadeus se natáčel právě v Arcibiskupském zámku v Kroměříži.
Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, o.p.s. je předkladatelem projektu “12 měsíců ve Zlínském a Trenčínském kraji – živě a inovativně”. Hlavním zahraničním partnerem je krajská organizace cestovního ruchu Trenčín región.
Centrála cestovního ruchu Východní Moravy
Trenčín Región
Cílem projektu je virtuálně propojit oba regiony do jedné zájmové destinace, zvýšit povědomí návštěvníků a obyvatel o možnostech využívání kulturního a přírodního dědictví v příhraničním regionu formou inovativních digitálních přístupů, prodloužit délku jejich pobytu v území a tím posílit pozici obou regionů v oblasti cestovního ruchu. Propojení vytvoří synergii a zvýší atraktivitu celého regionu, což přinese ekonomický prospěch a rozšíří nabídku turistických zážitků.
Projekt zahrnuje marketingové a propagační aktivity využívající online prostor pro moderní formy prezentace společné destinace. Tyto aktivity budou nabízet komplexní program, který dokáže prodloužit pobyt návštěvníků v území.
· Bude realizována intenzivní online marketingová kampaň, zahrnující PR články, videa, posty, stories a reels, která proběhne v období 12 měsíců na významných zpravodajských nebo volnočasových online portálech v ČR a SR.
· Bude vytvořen cestovatelský vlog, obsahující 12 autentických videí ze zajímavých míst Zlínského a Trenčínského kraje, umístěný na sociálních sítích partnerů a kanálu YouTube.
· Ke zvýšení povědomí o dalších atraktivitách cestovního ruchu budou na 4 místech s vysokou návštěvností instalovány interaktivní informační kiosky se společnou prezentací kulturního a přírodního dědictví s návrhy možných výletů z dané lokality i na další zajímavá místa.
· K posílení komunikace uvnitř přeshraničního regionu, podpoře spolupráce a zapojení dalších aktérů cestovního ruchu do společné propagace bude uspořádána společná konference cestovního ruchu a workshop, jejichž cílem bude výměna zkušeností v rozvoji cestovního ruchu, navázání bližší spolupráce dalších partnerů umožňující lepší činnosti destinačního managementu a vzájemné doplnění turistické nabídky.